2018/01/29

Padla L Mária (HenGau) - Nem kértem - "Elmélkedés"



Padla L Mária - Minek nevezzelek?

NEM KÉRTEM

Nem kértem, h megszülessek. 
Nem volt beleszólásom.
Abban sem, h milyen képességeim legyenek. (ha már ...)
Abba sem, h hova, és milyen környezetbe. (Ország, család.) Semmibe.
*
Senki nem kérte, h megszülessen.    (kérted?)
Nem volt, nem lehetett beleszólása.     
Abban sem, h milyen képességei legyenek. 
Abban sem, h milyen környezetbe, családba, országba. .... Semmibe.
*
Lehettél az, ami érdekelt volna?
Oda születtél, ahol a képességeidnek megfelelően tudtak támogatni?
*
Nem kértem, h megszülessek. Szembe kellet (kell) néznem minden sz@rral, amit megint csak nem kértem. Szembe kell néznem (neked is) az öregedés nyűgével, a tehetetlenséggel, majd az elhalálozással. 


Padla L Mária - Minek nevezzelek?                                                                
Részlet a legényanya filmből

1 megjegyzés:

  1. Folyik a propaganda mindenről, csak az emberi jogokról hallgatnak. Ja, mert annak megoldásához nem elég csak szövegelni. Neki kénye gyürkőzni, dolgozni a megoldáson. Ugye??

    VálaszTörlés